Poskytujeme zákaznickou péči pro vaše zákazníky, kteří využívají různé komunikační nástroje, mají dobrou představu o svých požadavcích a vyžadují profesionální přístup při kontaktu. Budoucnost již není jen o telefonu, ale o tom poskytnout péči zákazníkovi prostřednictvím komunikačního kanálu, který si zvolí: web, email, telefonní hovor, chat, sociální sítě, videohovor, mobilní aplikace nebo osobní kontakt. Rychlé poskytování informací a vyřizování požadavků napříč všemi komunikačními kanály je zásadní pro udržení loajality a důvěry zákazníků. Máme vyškolený personál a jsme technologicky připraveni poskytovat více-kanálová kontaktní centra v jednom systému dle garantované kvality služeb bez nutnosti investic z vaší strany.

Přijďte se přesvědčit! Rádi vám ukážeme naše pracovní prostředí a kvalitu našich služeb naživo.

Přehled služeb

Profi recepce

Vaši osobní asistenti pro profesionální zákaznickou péči. Služba vyškolených asistentů každý pracovní den od 8 do 18 hodin včetně přestávek a pauzy na oběd. Profesionální komunikace s Vašimi zákazníky,
zaměstnanci, partnery, odběrateli. Přehled nad zpracovanými či předanými případy
díky pravidelnému reportingu. Nahrávky zpracovaných hovorů.

Provoz informační linky

Potřebujete vyřizovat běžné dotazy zákazníků a současný stav přes recepci nebo jedním člověkem je neudržitelný? Uvažujete o outsourcingu informační linky? Připravíme pro vás na míru služby v rámci sdíleného operátora pro menší projekty nebo vytvoříme dedikovaný tým pro větší společnosti. Vždy dostanete požadovanou kvalitu služby, přehledný reporting a možnost kontroly přes nahrávky všech hovorů.

Provoz zákaznické péče v rámci více-kanálového centra

Potřebujete vyřizovat běžné dotazy zákazníků a současný stav přes recepci nebo jedním člověkem je neudržitelný? Uvažujete o outsourcingu informační linky? Připravíme pro vás na míru služby v rámci sdíleného operátora pro menší projekty nebo vytvoříme dedikovaný tým pro větší společnosti. Vždy dostanete požadovanou kvalitu služby, přehledný reporting a možnost kontroly přes nahrávky všech hovorů.

Sledování zákaznické spokojenosti

Chcete si provozovat zákaznickou linku sami, ale zároveň byste měli rádi nezávislý pohled na kvalitu vaší zákaznické péče? Provozuje vám zákaznickou péči externí kontaktní centrum a chcete mít kontrolu nad kvalitou?

Budeme pro vás sledovat v rámci kontrolních hovorů spokojenost vybraných zákazníků s vyřízením dotazu na infolince, se servisní opravou nebo s vyřízením reklamace.

Správa věrnostních programů

Chcete připravit věrnostní program na klíč? Připravíme pro vás řešení od návrhu až po realizaci od jednoho dodavatele. Standardně pro zákazníky zajišťujeme:

• Návrh koncepce programu
• Kompletní IT zajištění pro správu dat
• Tvorbu a správu webu
• Vývoj mobilní aplikace
• Vyhodnocení, sběr a správu vstupů, rozesílání dárků
• Provoz zákaznické linky k věrnostnímu programu

Správa spotřebitelských soutěží

Připravíme pro vás řešení od návrhu až po realizaci od jednoho dodavatele na klíč. Obsáhneme činnosti spojené s:

• Analýzou a návrhem principu soutěže
• Přípravou pravidel s ověřením legislativního rámce soutěže
• Vývojem a použitím IT řešení pro realizaci soutěže
• Přípravou a tvorbou komunikačních kanálů (SMS, internet, sociální sítě)
• Vyhodnocením soutěže a doporučením pro další soutěže
• Komunikací se zákazníky (informační infolinka, zákaznická podpora)

Pošlete nám dotaz