Poskytujeme zákaznickou péči pro vaše zákazníky, kteří využívají různé komunikační nástroje, mají dobrou představu o svých požadavcích a vyžadují profesionální přístup při kontaktu. Budoucnost již není jen o telefonu, ale o tom poskytnout péči zákazníkovi prostřednictvím komunikačního kanálu, který si zvolí: web, email, telefonní hovor, chat, sociální sítě, videohovor, mobilní aplikace nebo osobní kontakt. Rychlé poskytování informací a vyřizování požadavků napříč všemi komunikačními kanály je zásadní pro udržení loajality a důvěry zákazníků. Máme vyškolený personál a jsme technologicky připraveni poskytovat více-kanálová kontaktní centra v jednom systému dle garantované kvality služeb bez nutnosti investic z vaší strany.

Přijďte se přesvědčit! Rádi vám ukážeme naše pracovní prostředí a kvalitu našich služeb naživo.

Přehled služeb

Provoz informační linky

Potřebujete vyřizovat běžné dotazy zákazníků a současný stav přes recepci nebo jedním člověkem je neudržitelný? Uvažujete o outsourcingu informační linky? Připravíme pro vás na míru služby v rámci sdíleného operátora pro menší projekty nebo vytvoříme dedikovaný tým pro větší společnosti. Vždy dostanete požadovanou kvalitu služby, přehledný reporting a možnost kontroly přes nahrávky všech hovorů.

Provoz zákaznické péče v rámci více-kanálového centra

Potřebujete vyřizovat běžné dotazy zákazníků a současný stav přes recepci nebo jedním člověkem je neudržitelný? Uvažujete o outsourcingu informační linky? Připravíme pro vás na míru služby v rámci sdíleného operátora pro menší projekty nebo vytvoříme dedikovaný tým pro větší společnosti. Vždy dostanete požadovanou kvalitu služby, přehledný reporting a možnost kontroly přes nahrávky všech hovorů.

Live Assistant - prémiová zákaznická péče

Video chat s interaktivními objekty pro poradenství s nastavením přístrojů, asistovaným nákupem, výběrem příslušenství nebo vyřízením reklamace. 

Jak to v praxi funguje?

Prodejce, odborník, nebo vaše zákaznická podpora řídí online schůzku za pomoci setu kamery, headsetu s mikrofonem a speciálního dotykového zobrazovače se zpětnou projekcí. Předpřipravené a dynamicky generované virtuální objekty pak může ovládat pomocí dotykových gest a vnášet tak do samotné schůzky živost, interakci a zábavu.

Váš klient, zákazník či obchodní partner potřebuje k samotné schůzce pouze libovolné elektronické zařízení s připojením k internetu. Zákazník může zasahovat do dění na obrazovce pomocí dotykových gest nebo klikáním myši nebo na klávesnici.

Live Assistant představuje spojení tradičního videhovoru s unikátním propojením a využitím oboustranné interakce pomocí různorodých prvků, jako jsou například fotografie, ilustrace, texty, ovládací prvky i formuláře.
Live Assistant zvyšuje efektivitu komunikace díky tomu, že dokáže snoubit jak výhody osobního jednání, tak rychlost a nenáročnost online řešení.

Proč využít Live Assistant pro vaše zákazníky?

• Spojuje výhody online světa a osobní schůzky
• Služba dostupná ze všech zařízení připojených k internetu
• Vizuální a interaktivní zážitek pro vaše zákazníky
• Rychlé a názorné vyřešení mnohdy složitějšího požadavku zákazníka, který jde obtížně po telefonu nebo emailu předat
• Možnost pomoci s výběrem produktu s vašeho portfolia včetně pomoci s objednávkou
• Vysoká zákaznická spokojenost s prémiovou službou

Službu prémiové online podpory formou interaktivního chatu Live Assistant nyní poskytujeme pro zákazníka Samsung s názvem Samsung Live Assistant.

Sledování zákaznické spokojenosti

Chcete si provozovat zákaznickou linku sami, ale zároveň byste měli rádi nezávislý pohled na kvalitu vaší zákaznické péče? Provozuje vám zákaznickou péči externí kontaktní centrum a chcete mít kontrolu nad kvalitou?

Budeme pro vás sledovat v rámci kontrolních hovorů spokojenost vybraných zákazníků s vyřízením dotazu na infolince, se servisní opravou nebo s vyřízením reklamace.

Správa věrnostních programů

Chcete připravit věrnostní program na klíč? Připravíme pro vás řešení od návrhu až po realizaci od jednoho dodavatele. Standardně pro zákazníky zajišťujeme:

• Návrh koncepce programu
• Kompletní IT zajištění pro správu dat
• Tvorbu a správu webu
• Vývoj mobilní aplikace
• Vyhodnocení, sběr a správu vstupů, rozesílání dárků
• Provoz zákaznické linky k věrnostnímu programu

Správa spotřebitelských soutěží

Připravíme pro vás řešení od návrhu až po realizaci od jednoho dodavatele na klíč. Obsáhneme činnosti spojené s:

• Analýzou a návrhem principu soutěže
• Přípravou pravidel s ověřením legislativního rámce soutěže
• Vývojem a použitím IT řešení pro realizaci soutěže
• Přípravou a tvorbou komunikačních kanálů (SMS, internet, sociální sítě)
• Vyhodnocením soutěže a doporučením pro další soutěže
• Komunikací se zákazníky (informační infolinka, zákaznická podpora)

Pošlete nám dotaz