Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Specialista Interního helpdesku I. (m/ž) | GoDigital!

Specialista Interního helpdesku I. (m/ž)

Rozšiřujeme náš tým v centru Prahy! ⭐

Máte zájem připojit se do našeho týmu? Odpovězte si na tyto otázky:

Hledáte stabilní práci?

Máte maturitu?

Jste komunikativní a umíte dobře česky?

Zv​​​​​​ládáte práci na PC? 

4x ANO? Pak máte předpoklady, stát se naším kolegou! 😀

Jaká bude náplň Vaší práce?

Hledáme do našeho týmu kolegu, který s námi bude poskytovat odbornou metodickou online a offline podporu pro naše klienty.

Dotazy k nám chodí telefonicky i písemně, cílem je vždy orientace na dotaz a jeho odbavení. Buď si hned s dotazem poradíte, protože budete od nás řádně proškolen nebo zprostředkujete odpověď přes příslušná oddělení. 📞💻

Pro obchodní zástupce ČSOBS zajišťujeme telefonickou metodickou podporu k produktům banky z oblasti účtů, stavebního spoření a elektronického bankovnictví.

Co od Vás očekáváme?

  • Dokončené středoškolské vzdělání, případně vysokoškolské vzdělání.
  • Znalost českého jazyka.
  • Ochota vzdělávat se.
  • Samostatnost, kreativita a iniciativita při řešení problémů.
  • Odolnost vůči stresu.
  • Zodpovědnost.
  • Proklientský přístup.
  • Práce s PC na vyšší uživatelské úrovni.

Výhodou:

👌 Odborné znalosti produktů a procesů banky.

👌 Zkušenost s prací na České poště (Specialista bankovních produktů).

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní společnosti s dobře naladěným a přátelským kolektivem.
  • Práci v atraktivním pracovním prostředí s možností kariérního růstu.
  • Motivující finanční ohodnocení.
  • Propracovaný systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců.
  • Rozvoj finanční gramotnosti.
  • Stravenkový paušál ve výši 170,-Kč/den.
  • 25 dní dovolené + 5 dní sick days.
  • Pracovní doba Po-Pá.
  • Možnost občasné práce z domu.
  • Příspěvek na volnočasové aktivity 12.000,-/rok.