Asistent/ka pro zákazníky T-Mobile

Tvoje pracovní náplň bude volání zákazníkům T-Mobile a podle jejich potřeb jim nabídnout něco z Týčka, co ještě nemají a potřebují to.

Na jakých hodnotách stojíme:

  • Otevřenost,
  • spolehlivost, 
  • pozitivní myšlení,
  • chyba jako přirozená součást lidského života, 
  • dlouhodobá udržitelnost (čehokoli). 

Co Ti umíme dát:

  • Moderní, a snad i kulturní prostředí, kde pracujeme, 
  • systém tréninků a rozvoje tak, abys byl dobrej (na tom nám záleží), 
  • motivační mzda, kterou vyplácíme naprosto spolehlivě ve stanoveném termínu, 
  • soutěže, které podporují nejen cíle, ale i kulturu a hodnoty, 
  • pracovní dny pro nás jsou pondělí až pátek, 
  • možnost zkráceného úvazku,
  • chceme, aby sis odnesl min. 40.000,- Kč. 

Ještě Ti dáme to, co je obvyklé ve všech dobrých firmách:

  • Cafeterii Benefity (10.000 bodů za rok),
  • příspěvek na telefon, který si vybereš až 23.100,- Kč, 
  • neomezený zaměstnanecký tarif za 89,- Kč, 
  • zaměstnanecká Magenta TV za 1,- Kč (ať víš co nabízíš), 
  • dovolená 25 dní, 4 dny sick days a 1 den na dobrovolnou činnost,
  • stravenkový paušál ve výši 63,- Kč za každý den v práci,
  • příspěvek na doplňkové penzijní spoření ve výši 1,5 % hrubé mzdy. 

Jestli jsme Tě zaujali, tak zaujmi Ty nás tím že:

  • Budeš spolehlivý, 
  • budeš mít chuť se učit komunikaci se zákazníky T-Mobile, naše produkty a systém, ve kterém pracujeme,
  • máš rád osobní úspěch (nebaví Tě prohrávat), 
  • jsi komunikativní (řekněme, že víc mluvíš, než píšeš ),
  • jsi pozitivní.

Zaujala Tě naše nabídka, tak neváhej a pošli nám svůj životopis.