Rozšiřujeme náš tým v centru v Hradci Králové! 😀
Máte zájem připojit se do našeho hvězdného týmu a profesně růst? ⭐
Odpovězte si na tyto otázky:
💪 Hledáte stabilní práci?
💪 Máte maturitu?
💪 Jste komunikativní a umíte dobře česky?
💪 Zvládáte práci na PC?
💪 Chcete se vzdělávat a profesně růst?
5x ANO? Pak máte předpoklady, stát se naším superhrdinou!
Neváhejte a napište nám!
Hledáme nového kolegu který s námi bude poskytovat zákaznický servis.
Vyřizujeme telefonické dotazy klientů s cílem rychle a efektivně pomoci.
Buď si hned s dotazem poradíte, protože budete od nás řádně proškolen nebo zprostředkujete odpověď přes příslušná oddělení.
Všemu Vás naučíme!
Téma dotazů se točí okolo všeobecných informací, přes ověření konkrétních informací k účtům klientů nebo kdy si klienti neví rady např. s přihlášením do elektronického bankovnictví, aplikace Smart, blokace karet.
👌 Zázemí stabilní společnosti s dobře naladěným a přátelským kolektivem.
👌 Práci v atraktivním pracovním prostředí s možností kariérního růstu.
👌 Motivující finanční ohodnocení.
👌 Propracovaný systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců pod vedením zkušených lektorů.
👌 Stravenkový paušál ve výši 170,-Kč/den.
👌 25 dní dovolené + 7 dní sick days.
👌 Možnost občasné práce z domu (2dny/týden) po zaučení.
👌 Příspěvek na volnočasové aktivity 12.000,- Kč/rok.
👌 13. mzdu.
✔ Dokončené středoškolské vzdělání.
✔ Ochota vzdělávat se.
✔ Samostatnost.
✔ Zodpovědnost.
✔ Proklientský přístup.
✔ Uživatelská znalost na PC a práce v aplikacích.
✔ Znalost anglického jazyka.
✔ Trestní bezúhonnost.
✔ Čistý výpis z evidence exekucí a insolvencí.