Pracovník podpory elektronického bankovnictví (m/ž)

Rozšiřujeme náš tým v centru v Hradci Králové! 😀

Máte zájem připojit se do našeho hvězdného týmu a profesně růst? ⭐

 

Odpovězte si na tyto otázky:

💪 Hledáte stabilní práci?

💪 Máte maturitu?

💪 Jste komunikativní a umíte dobře česky?

💪 Zv​​​​​​ládáte práci na PC? 

💪 Chcete se vzdělávat a profesně růst?

5x ANO? Pak máte předpoklady, stát se naším superhrdinou! 

Neváhejte a napište nám! 

Jaká bude náplň Vaší práce?

Hledáme nového kolegu který s námi bude poskytovat zákaznický servis.

Vyřizujeme telefonické dotazy klientů s cílem rychle a efektivně pomoci.

Buď si hned s dotazem poradíte, protože budete od nás řádně proškolen nebo zprostředkujete odpověď přes příslušná oddělení.

Všemu Vás naučíme!

Téma dotazů se točí okolo všeobecných informací, přes ověření konkrétních informací k účtům klientů nebo kdy si klienti neví rady např. s přihlášením do elektronického bankovnictví, aplikace Smart, blokace karet. 

Co Vám můžeme nabídnout?

👌 Zázemí stabilní společnosti s dobře naladěným a přátelským kolektivem.

👌 Práci v atraktivním pracovním prostředí s možností kariérního růstu.

👌 Motivující finanční ohodnocení.

👌 Propracovaný systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců pod vedením zkušených lektorů.

👌 Stravenkový paušál ve výši 170,-Kč/den.

👌 25 dní dovolené + 7 dní sick days.

👌 Možnost občasné práce z domu (2dny/týden) po zaučení.

👌 Příspěvek na volnočasové aktivity 12.000,- Kč/rok.

👌 13. mzdu.

Co od Vás očekáváme?

✔ Dokončené středoškolské vzdělání.

✔ Ochota vzdělávat se.

✔ Samostatnost.

✔ Zodpovědnost.

✔ Proklientský přístup.

✔ Uživatelská znalost na PC a práce v aplikacích.

✔ Znalost anglického jazyka.

✔ Trestní bezúhonnost.

✔ Čistý výpis z evidence exekucí a insolvencí.