Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Specialista zákaznické linky (m/ž) | GoDigital!

Specialista zákaznické linky (m/ž)

Chceš stabilní práci na plný úvazek, kde se budeš cítit jako doma? Připoj se k nám! 👸🤴
Jsme moderní kontaktní centrum, které se zaměřuje na špičkovou zákaznickou péči a digitální služby pro prestižní značky. 📞📲

CO TĚ U NÁS ČEKÁ?

Jako Specialista zákaznické linky budeš klíčovým hráčem v komunikaci se zákazníky. Tvým hlavním úkolem bude řešit jejich dotazy a požadavky, ať už po telefonu, přes e-mail nebo WhatsApp. Nejčastější témata? Dotazy k věrnostnímu programu, reklamace zboží, ověřování dostupnosti a další.
 

Nemusíš mít žádné speciální znalosti – vše potřebné tě naučíme! Důkladné zaškolení a pravidelná školení jsou u nás samozřejmostí.

Provozní doba zákaznické linky je PO - NE 8:00 - 20:00 hod. Ranní směna 8:00 – 16:30 hod., odpolední směna 11:30 – 20:00 hod. Práce o víkendu 1x za měsíc celý víkend.

Termín nástupu: ihned nebo dle domluvy.
Úvazek: plný (8 hodin denně).

CO NABÍZÍME?

  • Stabilní zázemí s přátelským týmem, kde si každý najde své místo.
  • Příspěvek na volnočasové aktivity 12.000 Kč/rok.
  • Stravenkový paušál.
  • Firemní telefonní tarif, abys byl stále ve spojení.
  • 25 dní dovolené pro pořádný odpočinek.
  • Motivační finanční ohodnocení, které ti vykouzlí úsměv na tváři.
  • Možnost home office po zapracování.
  • Pravidelné firemní snídaně, teambuildingy a společné akce.
  • Neustálý rozvoj díky pravidelným školením.

KOHO HLEDÁME?

Hledáme energického a kreativního člověka, který má zkušenosti v administrativě a vynikající komunikační schopnosti.
🔶 Umíš dobře česky? Perfektní!
🔶 Máš blízko k práci na PC a jsi ochotný se učit? Tak to je přesně to, co hledáme!